Monday, October 18, 2010

Hanya Sehelai Tisu..~

al-kisah..
taiiyib..
************
kejadian berlaku selepas waktu rehat form 4 skulah aku..
seperti biasa aku berjalan ke meja hikmat ku dengan penuh sopan dan santunnye..
lenggang lenggok.. sungguh menggoda..
sesampai sahaja di meja hikmat ku.. aku segera mencari buku untuk membuat sedikit ulangkaji..
tetibe..
 aku terasa seperti ada satu lembaga tinggi lampai..
berada di hadapan ku (**xde la depan sangat pown)
apakah itu?? hantu galah kah??
aku mula serem suam2..
aku mendongak.. OCOPOT!! APE THE NERAKE?! !@#$%^
mmg tidak syak lg..... no! no! no!
bkn hantu galah.. tp "si galah" dalam kelas aku..

"si galah" (dgn senyum kamben) : dayana........

aku da meremang tengok dye macam tu.. huuuuuu..~

aku : hm.. ? (**bertnye secare shortcut)

"si galah" (masih dalam keadaan senyum kamben) : mintak tisu 1...
("si galah" senyum lagi smbil wat muke cover cute..)

aku : owh.. tu amek la.. tp syarat.. ko kne follow blog aku.. HAHAHAHA!~

selepas berngobrol beberapa saat
"si galah" berlalu brsme rakannye haziqah sambil mengate aku gamaknye.. =p
lantak p la kowg nk kate apew yg pasti  "si galah" kene bahan ngn aku kat sini..
BHAHAHAHA!~

p/s : kowg nk tw cpew "si galah"..??
jeng..jeng..jeng..
"si galah" = NADIAH SHAMSUDDIN
**mintak maaf pd yg terwujud dlm entri niy terutama "si galah" (^^.)v

No comments:

Post a Comment